Vysokozdvižné vozíky na diesel jsou, jak již z názvu vyplývá, poháněné vznětovým motorem na naftu. Pokud máte zkušenosti s osobním automobilem co má tento pohon, nemůže vás nic překvapit a provoz VZV na diesel pro vás bude intuitivní.
Dieselové VZV jsou nejčastěji používány ve venkovních prostorách, kde vynikají jejich přednosti a zápory nejsou výrazné.
Mezi přednosti patří například to, že nádrž můžete kdykoliv doplnit, ať už z kanystru nebo z tanku. Zároveň na jednu nádrž vydrží vozík pracovat poměrně dlouho.
Nevyžaduje žádné speciální zařízení a můžete ho provozovat téměř kdekoliv. V zimním období dieselové VZV tolik netrpí na výkyvy teplot - i když samozřejmě i tento druh pohonu má své limity.
Hlavní nevýhodou vysokozdvižných vozíků na diesel je to, že při spalování vznikají zplodiny a tudíž není vhodné je dlouhodobě provozovat ve vnitřních prostorách. I když je pravdou, že s tím, jak jde vývoj dopředu, není problém dieselovým VZV projet halou aniž by poté byla neobyvatelná.
Naftový motor naleznete v široké řadě čelních VZV od těch nejmenších až po velké, speciální stroje na manipulaci s kontejnery. Dieselový pohon se používá také ve všech terénních VZV, bočních VZV a manipulátorech.
Vyberte si stroj pro vaše potřeby v naší široké nabídce 1500 strojů.