Vysokozdvižné vozíky BT

Švédská společnost BT, resp. původní vlastník značky BT, společnost AB Byggekonomi která později změnila název na Bygg-och Transportekonomi byla založena v roce 1946 a provozovala rozsáhlou síť maloobchodů a distribučních skladů potravin a dalšího zboží pro domácnost. Praxe ve stovkách obchodů a obchůdků vyžadovala menší a levnější technologii, než byl v té tobě čelní vysokozdvižný vozík. Výsledkem byl první ruční paletový vozík tzv. pumpovací paleťák, jehož první model byl vyvinut a prodán v roce 1948. O rok později začala společnost BT spolupracovat se Švédskou železniční společností a společné úsilí vedlo k první verzi standardní palety o rozměru 800 x 1200 mm, která později získala název Europaleta a ve velkém se používá dodnes. Milníkem v historii společnosti BT byl rok 2000, kdy došlo k akvizici s japonským výrobcem vysokozdvižných vozíků - Toyotou a Italským výrobcem vysokozdvižných vozíků CESAB pod hlavičkou Toyoty a díky tomu se o rok později stal koncern společnosti Toyota Material Handling světovou jedničkou na poli manipulační techniky. Toto spojení se ukázalo jako strategicky velmi výhodné a heslo „Stronger together“ není pouhou frází. V rámci koncernu Toyota je téměř veškerá skladová manipulační technika prodávána pod značkou BT, naopak čelní vysokozdvižné vozíky jsou Toyoty. Nové čelní VZV BT se již od nevyrábějí, technologie výroby čelních vysokozdvižných vozíků byla přesunuta do závodu Cesab. Čelní VZV Cesab jsou opticky totožné jako původní BT, jen jsou namísto oranžové nabízeny v  barvě zelené. Veškerá produkce závodu ve Švédském Mjölby se tak soustředí na skladovou techniku, která se velmi úspěšně dodává do celého světa.

Společnost BT je i díky své historii špičkou ve výrobě skladové manipulační techniky. Mezi její celosvětově vyhledávané produkty patří elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, vychystávací vozíky, tahače, speciální věžové VNA vozíky a především vysokozdvižné vozíky s výsuvným zvedacím zařízením neboli retraky.

Finanzierung

Retraky BT

Vysoce spolehlivé a populární Retraky BT jsou nabízeny v několika provedeních. Jednoduché a efektivní modely jsou určené pro nižší intenzitu operací a standardní aplikace jsou nabízeny v nosnostech 1,2; 1,4 a 1,6 tuny se zdvihem 7 – 8,5 metru. Vysoce výkonné retraky, s téměř dvojnásobnou maximální kapacitou baterie, jsou nabízeny s nosnostmi 1,4 – 2 tuny a zdvihem až 13m. Zcela unikátní jsou retraky BT s naklápěcí kabinou pro náročnou opakovanou práci ve velkých výškách. Tento systémem naklápění kabiny omezuje namáhání šíje a krku řidiče a umožňuje rychlejší a přesnější polohování vidlic. Jsou vyráběny s nosností 1,4 – 2,5 tuny, zdvihem až 13m a maximální kapacitou baterie. Dále je možné zakoupit retraky BT speciálně určené pro úzké prostory, ideální pro stísněné prostory, blokové skladování nebo práci ve vjezdových regálech. Tyto retraky mají nosnost 1,2; 1,4 a 1,6 t se zdvihem až 8m. Společnost BT vyrábí také retraky se super elastickými koly, vhodné pro halové i venkovní použití, například při stohování na dvorech továren, při obsluze venkovních regálů nebo při vykládání kamionů s boční plachtou. Tento retrak má nosnost 1,6t a zdvih až 7,5m. Speciálním retrakem je retrak čtyřcestný speciálně navržený pro náročné zakládání nebo manipulaci s dlouhými břemeny jako jsou ocelové nosníky nebo plastová potrubí. Disponuje hydraulicky stavitelnými vidlicemi a má vynikající manévrovatelností díky elektronickému 360° řízení. Obsluha je otočená čelem k vidlicím, aby měla co nejlepší výhled na dlouhé a nestandardní náklady. Tento speciální retrak má nosnost 2,5t a zdvih až 8m.

U všech retraků BT systém kontroluje rychlost a úhel náklonu stožáru tak, aby nedošlo k poškození manipulovaného materiálu.

Finanzierung

Elektrické zakladače

Elektrické zakladače BT jsou nabízeny ve všech možných variantách – ručně vedené zakladače mají nosnost od 800 do 2000 Kg se zdvihem až 5,4m. Elektrické zakladače s plošinou (tzv. sklopná stupačka řidiče) mají stejnou nosnost jako ručně vedené a maximální zdvih až 6m. Elektrické zakladače BT se stojícím či sedícím řidičem, populární především v Asii, s nosností 1,4 – 1,6 t a zdvihem 6,3m. Speciální kategorii tvoří elektrické zakladače s flexibilním stožárem tzv. pantografem, který kombinuje kompaktnost zakladače s flexibilitou retraku, umožňující manipulaci s jakýmkoli typem palet. Nosnost tohoto vozíku je 1,2t a azdvih až 4,8m.

Finanzierung

Paletové vozíky BT

Paletové vozíky BT jsou nabízeny ve všech možných provedeních – od ručních paletových vozíků tzv. pumpíků, přes ručně vedené elektrické, elektrické se stupačkou až po ty se stojícím či sedícím řidičem. Vychystávací vozíky jsou vyráběny pro všechny úrovně vychystávání s maximálním zdvihem až 11m. I portfolio tahačů nabízí maximální možný výběr. Je možné si vybrat tahač ručně vedený, se strojícím či sedícím řidičem.

Finanzierung

VNA věžové vozíky

Speciální kategorii tvoří BT VNA věžové vozíky určené pro speciální aplikace. Ty s obsluhou dole mají nosnost 1200 – 1500 Kg a maximální zdvih až 16,8m. VNA vozíky s obsluhou nahoře jezdí do výšky až 15,2m a mají nosnost 1000 – 1300 Kg. BT VNA vozíky s obsluhou nahoře a kompaktním otáčením vidlic mají nosnost 1200 Kg s maximálním zdvihem 13,4m.

Nach Überholung

31778 BT RRE 200

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 000
Mast TRIPLEX mm
10 500
Baujahr
2015
Bts
12 138
8 400 €
7 300 €
nur 609 Bts

33575 BT SWE 100

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 000
Mast STANDARD mm
2 900
Baujahr
2011
Bts
609
4 500 €
3 300 €
nur 2892 Bts

33556 BT SWE 140

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 400
Mast TRIPLEX mm
4 755
Baujahr
2009
Bts
2 892
5 600 €
4 500 €
Nach Überholung

32244 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
8 300
Baujahr
2014
Bts
10 177
7 400 €
6 900 €
Nach Überholung

32242 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
9 000
Baujahr
2014
Bts
8 323
6 900 €
6 500 €
Nach Überholung

32262 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
8 500
Baujahr
2012
Bts
10 418
6 700 €
6 300 €
Nach Überholung
nur 5261 Bts

32268 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
7 500
Baujahr
2012
Bts
5 261
6 700 €
6 300 €
Nach Überholung
BATT 2017

32090 BT SWE 120

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 200
Mast STANDARD mm
4 150
Baujahr
2014
Bts
- ?
4 500 €
3 400 €

32264 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
8 500
Baujahr
2012
Bts
10 066
6 900 €
5 900 €

32258 BT RRE 160

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast TRIPLEX mm
8 000
Baujahr
2013
Bts
8 414
6 700 €
5 400 €
Still
Nissan
finden Sie den Stapler in 5 Schritten mit Hilfe des Führers
Führer bei Staplerauswahl
oder rufen Sie
den Verkaufsmanager Marek Bláha an
+420 608 164 444
Let us call you
Loading
Cookie VZV GROUP