Vysokozdvižné vozíky Still

VZV.cz Berater Still

Vozíky německé značky Still se pyšní dlouholetými zkušenostmi v oblasti elektrotechniky, zejména výroby a oprav elektromotorů , ve které patří mezi experty na trhu s manipulační technikou. Historie této značky sahá až do dvacátých let 20. století. Prvním vozíkem, jak jinak elektrickým, se společnost Still pochlubila ihned po druhé světové válce. Dalším důležitým mezníkem se pak stal v 80. letech vývoj prvního vozíku s hybridním pohonem na světě. Elektrické vysokozdvižné vozíky Still se díky své mobilitě a nízkým provozním nákladům staly oblíbenými po celém světě, a světové oblíbenosti se těší dodnes. Společnost Still klade při výrobě svých vozíků důraz především na ekonomický provoz a vysokou efektivitu práce. Mezi další atributy vysokozdvižných vozíků Still patří dlouhá životnost, spolehlivost, bezpečnost, pohodlnost (ergonomie) a kompaktnost.

V nabídce VZV Still lze v současnosti nalézt elektrické vysokozdvižné vozíky, dieselové a LPG vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižné vozíky s výsuvným zvedacím zařízením (retraky), ručně vedené vysokozdvižné vozíky, nízkozdvižné vozíky, vychystávací vozíky, stohovací vozíky, plošinové vozíky, tahače nebo také tažné soupravy.

Všechny nové modely čelních vysokozdvižných vozíků Still se označují zkratkou RX. U starších ročníků se můžeme setkat s označením R, což značí starší modelovou řadu, která se v současné době již nevyrábí. První dvojčíslí za písmenem RX (případně R) značí pohon resp. velikost baterie a druhé dvojčíslí za pomlčkou označuje nosnost vozíku. V případě plynových vozíků je ještě za nosností uvedeno písmeno T – z německého Triebgas – plyn. U všech novějších čelních vysokozdvižných vozíků Still s označením RX je k dispozici pět jízdních programů včetně úsporného režimu, který umožňuje úsporu 10% spotřeby energie bez ztráty výkonu.

Finanzierung

Elektrické VZV Still

Elektrické VZV Still nabízí výkon srovnatelný jako u vozíků se spalovacími motory, ale obrovskou výhodou jsou nulové emise, čistá a tichá manipulace, a především nízké náklady na provoz a údržbu. Mezi čelními elektrickými vozíky Still si můžete vybrat ze tří základních řad, které odpovídají velikosti baterie. Modelová řada RX 50 má 24V baterii a jedná se o nejkompaktnější elektricky poháněný tříkolový vysokozdvižný vozík s pohonem zadního kola. Vyrábí se v nosnostech od 1 do 1,6 tuny a jedná se o ideální VZV pro práci ve stísněných pracovních prostorech. Modelová řada RX 20 má 48 V baterii a je nabízena s nosnostmi od 1,4 do 2 tun se třemi či čtyřmi koly. Jedná se o velmi univerzální vysokozdvižný vozík, který výborně zrychluje, zdvihá a jezdí stejně výkonně jako dieselový vysokozdvižný vozík s protizávažím, avšak bez generování hluku a emisí typických pro spalovací motory. Modelová řada RX 60 je čtyřkolový vysokozdvižný vozík osazený 80V baterií. V současné době je vyráběn v nosnostech od 2,5 do 8 tun se třemi velikostmi šasi (2,5 – 3,5t, 3,5 – 5t a 6-8t). Do roku 2015 se vyráběl i s menším šasi s  nosností od 1,6 – 2,5t.

Finanzierung

Dieselové vysokozdvižné vozíky Still

VZV Still se spalovacím motorem se označují modelovou řadou RX 70 a nabízejí se v plynovém a dieselovém provedení. Naftové i LPG vozíky Still se vyznačují nízko-emisním provozem, výkonností, odolností vůči okolnímu prostředí a nízkou spotřebou paliva. Prakticky všechny modely jsou hluboko pod zákonnými požadavky na emise, a to i bez filtrů pevných částic. Všechny součásti pohonu jsou zapouzdřeny, aby se zabránilo pronikání prachu a vlhkosti. Díky tomu jsou vysokozdvižné vozíky Still ideální pro použití ve vnitřních i venkovních prostorách včetně náročných provozů.

Finanzierung

Plynové VZV Still

Plynové vozíky Still se nabízí v nosnostech od 1,6 do 5 tun a výškou zdvihu až 7 metrů. Dieselové vozíky Still se nabízí v nosnostech od 1,6 do 8 tun a zdvihem až 8,6 metrů a pro novější modely je typický diesel-elektrický pohon, který kombinuje výhody výkonného spalovacího motoru se snadným ovládáním elektrického pohonu. To zaručuje silný výkon a delší dobu provozu s nižšími provozními náklady a současně citlivou manipulaci. Společnost Still na svých stránkách uvádí, že jejich dieselové vozíky spotřebují až o 17% méně paliva než jejich největší konkurenti. Vozíky Still se spalovacími motory lze zakoupit s kabinou, s polokabinou nebo pouze s rámem dle požadavků a potřeb každého klienta.

Finanzierung

Paletové vozíky vozíky Still

S ručně vedenými elektrickými VZV Still lze přepravovat náklad s nosností až 2 tuny a umožňují výšku zdvihu až 6200 mm. Ruční VZV Still jsou nabízeny v několika variantách pro uspokojení každého klienta – ručně vedené vozíky s plošinou (se stojícím řidičem), ruční VZV bez plošiny (s chodícím řidičem) a také ručně vedené vozíky se sedícím řidičem. Elektrické vysokozdvižné vozíky s výsuvným zvedacím zařízením, tedy retraky Still umožňují zdvih břemene do výšky až 13 metrů. Retraky Still se vyznačují vysokým výkonem a stabilizační systémem, který ulehčuje manipulaci ve výškách. Také retraky Still se dají zakoupit v několika variantách, vedle standardních retraků s nosností 1 – 2,5 tuny jsou zde retraky se superelastickými pneumatikami s nosností do 2 tun nebo čtyřcestné vysokozdvižné vozíky s nosností až 2,5 tuny.

Nízkozdvižné vozíky Still jsou velmi kompaktní stroje určené pro přepravu nákladu s nosností až 3,3 tuny. Stejně jako u ručně vedených VZV nabízí i nízkozdvižné paletové vozíky Still varianty ruční bez plošiny (vedené řidičem), s plošinou nebo kabinové (se sedícím řidičem). Některé nízkozdvižné vozíky Still nabízí možnost nastavení pracovní výšky až 760 mm.

Vedle této nejčastěji používané manipulační techniky se dále pod značkou Still prodávají plošinové vozíky a tahače používané zejména na letištích, v loděnicích či železničních stanicích, vychystávací vozíky určené pro horizontální i vertikální vychystávání ve výšce až 12 metrů, stohovací vozíky nebo ruční paletové vozíky.

nur 1012 Bts

32550 STILL EXV 12

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 200
Mast STANDARD mm
3 000
Baujahr
2012
Bts
1 012
5 400 €
4 200 €

32553 STILL FM-X 25

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 500
Mast TRIPLEX mm
7 500
Baujahr
2009
Bts
9 149
9 400 €
7 100 €
Nach Überholung

32847 STILL RX 60-45

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
4 500
Mast STANDARD mm
3 480
Baujahr
2012
Bts
8 612
22 200 €
21 600 €
Nach Überholung
nur 3290 Bts

32978 STILL RX 20-16 P

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast STANDARD mm
3 300
Baujahr
2017
Bts
3 290
14 500 €
13 900 €
BATT 2018

33369 STILL RX 60-40

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
4 000
Mast TRIPLEX mm
4 630
Baujahr
2014
Bts
11 462
22 200 €
20 600 €
nur 42 Bts

32682 STILL EGV 20 ERGOPICK

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 000
Mast STANDARD mm
3 280
Baujahr
2012
Bts
42
5 900 €
4 200 €
nur 36 Bts

32683 STILL EGV 20 ERGOPICK

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 000
Mast STANDARD mm
3 280
Baujahr
2012
Bts
36
5 900 €
4 200 €
Neu gekommen
BATT 2019

34581 STILL RX 60-25

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 500
Mast TRIPLEX mm
6 270
Baujahr
2010
Bts
9 291
12 200 €
Nach Überholung
nur 1930 Bts
BATT 2020

34482 STILL EGV 14

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 400
Mast TRIPLEX mm
4 266
Baujahr
2014
Bts
1 930
6 900 €
nur 1398 Bts

34004 STILL EGV-S 14

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 400
Mast TRIPLEX mm
5 025
Baujahr
2014
Bts
1 398
5 900 €
4 700 €
Jungheinrich
BT
finden Sie den Stapler in 5 Schritten mit Hilfe des Führers
Führer bei Staplerauswahl
oder rufen Sie
den Verkaufsmanager Marek Bláha an
+420 608 164 444
Let us call you
Loading
Cookie VZV GROUP