Vysokozdvižné vozíky Toyota

VZV.cz Berater Toyota

Většina lidí má značku Toyota spojenou s automobilovým průmyslem, kde je Toyota největším výrobcem automobilů na světě. Vysokozdvižné vozíky značky Toyota jsou součástí stejného mezinárodního koncernu Toyota Industries Corporation. Ta byla založena roku 1926 a kromě manipulační techniky a automobilového průmyslu zahrnuje také logistiku, textilní stroje a další odvětví. V automobilovém průmyslu začala působit v roce 1933 a svůj první vysokozdvižný vozík prodala v roce 1956. I na poli manipulační techniky je značka Toyota pojmem, jelikož je od roku 2001 nepřetržitě světovou jedničkou v počtu prodaných kusů manipulační techniky. Důležité je také zmínit, že do divize vysokozdvižných vozíků Toyota patří od roku 2000 švédský výrobce manipulační techniky (především skladové techniky) BT a také přední italský výrobce vysokozdvižných vozíků Cesab. Díky těmto akvizicím si Toyota zajistila přístup na evropský trh a výrobní závody v Mjölby a Bologni se stali opěrnými body společnosti Toyota Material Handling v Evropě. Toyota a BT jsou rovnocenní partneři, kteří na poli manipulační techniky vzájemně doplňují a vystupují společně pod heslem „Stronger together“.

Divize vysokozdvižných vozíků Toyota nabízí kompletní portfolio manipulační techniky. Čelní vysokozdvižné vozíky jsou prodávány přímo pod značkou Toyota a skladová technika jako například retraky. ručně vedené vysokozdvižné vozíky, vychystávací vozíky či elektrické zakladače jsou prodávány pod původní značkou BT.

Finanzierung

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota – elektrické i spalovací - jsou celosvětově oblíbené především pro svou odolnost, spolehlivost a vysokou produktivitu. Jsou vybaveny systémem aktivní stability SAS, který sleduje chování čelního vozíku při pracovním nasazení, v prvé řadě čelní i boční stabilitu a podle potřeby a situace upravuje některé aktuální funkce stroje. Dokáže napravit nebo dokonce eliminovat některé fatální chyby obsluhy vzniklé z nezkušenosti nebo z nezodpovědnosti při řízení vozíku. Pokud se čtyřkolový vozík během zatáčení začne převracet, automaticky se zamkne zadní náprava. Změnou těžiště se zabrání převrácení vozíku na bok. Pokud systém u tříkolových vozíků vyhodnotí rychlost v zatáčce jako příliš vysokou, automaticky dojde ke zpomalení

Finanzierung

Dieselové vysokozdvižné vozíky

Čelní spalovací VZV Toyota jsou vybaveny speciálně zkonstruovanými dieselovými nebo LPG motory pro průmyslové aplikace, které umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva. Splňují emisní normu stage IIIB a snadno se udržují. Obvykle jsou také vybaveny hydrodynamickou převodovkou, kterou někteří zákazníci preferují. Rozměrově se spalovací vysokozdvižné vozíky Toyota dělí do několika kategorií podle velikostí šasi. Nejmenší vozíky určené pro lehkou až středně náročnou manipulaci s materiálem začínají na nosnosti1,5t a pokračují po 500 Kg až do nosnosti 5t, kdy se jedná o robustní vozíky určené pro těžkou práci venku a manipulaci více nákladů najednou. Pro úzké halové provozy mohou být spalovací vozíky vybaveny plnými obručovými koly.

Finanzierung

AKU vozíky

Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky Toyota jsou také vyráběny v několika kategoriích. Malé tříkolové VZV nabízí maximální manévrovací schopnosti a jsou ideální pro manipulaci s lehkými až středními náklady. Jsou nabízeny s baterií 24 nebo 48V a nosností od 1,5t – 2t. Střední čtyřkolové elektrické čelní VZV jsou vyráběny s nosností od 1,6t až do 5t s baterií 48V případně 80V. Vozíky s 80V baterií jsou vždy čtyřkolové a jsou zárukou vynikajícího výkonu a dlouhé výdrže umožňující dlouhé pracovní směny v náročných provozech a to jak v hale tak i venku. Jsou nabízeny i v kompaktním provedení, ideálním pro manévrování na omezeném prostoru. Speciální kategorií jsou velkotonážní elektrické Toyota vozíky s nosností 6t – 8t. Tyto vozíky jsou mimořádně spolehlivé i v těch nejnáročnějších provozech a ideální pro manipulaci s větší zátěží, objemným materiálem nebo více paletami najednou. Jejich hlavní předností je fakt, že nabízejí tichou, výkonnou a energeticky úspornou alternativu spalovacích vysokozdvižných vozíků.

Finanzierung

Paletové vozíky

Elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, retraky, tahače i vychystávací vozíky jsou v Evropě prodávány pod původní značkou BT. Koncern Toyota BT vyrábí i speciální VNA (tzv. věžové) vozíky, které jsou také prodávány pod značkou BT.

Neu gekommen
nur 7546 Bts

35389 TOYOTA 8FBET18

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 800
Mast DUPLEX mm
3 300
Baujahr
2010
Bts
7 546
8 400 €
Neu gekommen
nur 1016 Bts

35386 TOYOTA 8FBMT16

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast STANDARD mm
4 200
Baujahr
2012
Bts
1 016
10 800 €
nur 1552 Bts

32460 TOYOTA 8FBMKT20

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
2 000
Mast TRIPLEX mm
4 700
Baujahr
2013
Bts
1 552
12 200 €
9 900 €
Nach Überholung
nur 4599 Bts

32462 TOYOTA 8FBET18

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 800
Mast STANDARD mm
3 300
Baujahr
2011
Bts
4 599
9 600 €
8 500 €
Neu gekommen
nur 6384 Bts

35392 TOYOTA 7FBMF30

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
3 000
Mast DUPLEX mm
3 700
Baujahr
2008
Bts
6 384
10 400 €
nur 598 Bts

34458 TOYOTA 8FBET16

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 600
Mast DUPLEX mm
3 000
Baujahr
2013
Bts
598
9 100 €
Nach Überholung
nur 5993 Bts

33633 TOYOTA 8FBEKT18

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 800
Mast DUPLEX mm
3 300
Baujahr
2016
Bts
5 993
11 400 €
nur 4101 Bts

33083 TOYOTA 8FBMT18

Antriebsart
AKKU
Tragkraft kg
1 800
Mast TRIPLEX mm
5 000
Baujahr
2013
Bts
4 101
12 500 €

33076 TOYOTA 02-8FGJF35

Antriebsart
LPG
Tragkraft kg
3 500
Mast STANDARD mm
3 300
Baujahr
2013
Bts
7 101
13 700 €
nur 5654 Bts

33077 TOYOTA 02-8FGJF35

Antriebsart
LPG
Tragkraft kg
3 500
Mast STANDARD mm
4 000
Baujahr
2012
Bts
5 654
13 600 €
Linde
Jungheinrich
finden Sie den Stapler in 5 Schritten mit Hilfe des Führers
Führer bei Staplerauswahl
oder rufen Sie
den Verkaufsmanager Marek Bláha an
+420 608 164 444
Let us call you
Loading
Cookie VZV GROUP