Možnosti financování nákupu manipulační techniky

Potřebujete nový vozík a nedisponujete dostatečnými prostředky? Ani to u nás není problém, nabízíme vám výhodné způsoby financování manipulační techniky.

Výhodné financování
pro ČR i SK
Do 24 hodin
schválení žádosti
Pojištění zdarma
u leasingu
Vše vyřešíme
za Vás

Leasing

Leasing mohou využít naši klienti z České i Slovenské republiky. Po dobu čerpání leasingu není vozík ve vašem vlastnictví a je nutné sjednat pojistnou smlouvu, která je je zdarma.

Finanční leasing se sjednává na dobu 54 měsíců, k jeho čerpání je nutné uhradit DPH při podpisu smlouvy.

Classic leasing se také sjednává na 54 měsíců, v tomto způsobu financování není sjednáno garantované odkoupení stroje. DPH se hradí s každou splátkou, není tedy nutné skládat akontaci.

Dokumenty potřebné k procesu schválení leasingu

  • Rozvaha, výkaz zisku a ztráty v plném rozsahu za minulý rok + průběžné výsledky hospodaření roku letošního.
  • Výpis z obchodního rejstříku, osvědčení o registraci DIČ.
  • Adresa pobočky, kde bude vysokozdvižný vozík k dispozici, pokud je jiná než sídlo společnosti.

Výhody leasingu

  • Leasing nefiguruje ve výkazech jako dluh, na rozdíl od úvěru (cizí zdroje).
  • Předmět leasingu je pojištěn na živly, odcizení.
  • Leasing je naprosto transparentní: součet splátek mínus pořizovací cena je částka, kterou zákazník zaplatí navíc, žádné další poplatky nejsou účtovány.
  • Vyřízení leasingu je rychlejší a je vyžadována menší administrativa.
  • Vyřízení smlouvy je zdarma.
  • Pojištění je zdarma a je součástí splátky.

Úvěr

Úvěr poskytujeme pouze klientům se sídlem společnosti v České republice. Je možné jej sjednat na dobu 2 až 6 let. Tato doba i výše splátek se odvíjí podle toho, jakou částku přímé platby složíte. Tato variabilita Vám tak umožní zvolit si tu nejvýhodnější výši splátek. Vysokozdvižný vozík Vám bude předán po uhrazení akontace a podpisu smlouvy.

Dokumenty potřebné k procesu shválení úvěru právnické osoby

  • Výpis z obchodního rejstříku, osvědčení o registraci DIČ
  • Kopie daňového přiznání (potvrzené FÚ, nebo doklad o jeho odeslání na FÚ) včetně všech příloh (rozvaha, výkaz zisku a ztráty) za poslední uzavřený rok + průběžné výsledky hospodaření roku aktuálního
  • Doklad pro ověření adresy (např. faktura za nájem, plyn, elektřinu či telefon)
  • Kopie OP statutárního zástupce, který bude podepisovat smlouvu + kopie druhého dokladu (ŘP, pas, zbrojní průkaz atd.)
  • Adresa pobočky, kde bude vysokozdvižný vozík k dispozici, pokud je jiná než sídlo společnosti

Dokumenty potřebné k procesu schválení úvěru fyzické osoby

  • Výpis z obchodního rejstříku, osvědčení o registraci DIČ, živnostenský list
  • Kopie daňového přiznání (potvrzené FÚ, nebo doklad o jeho odeslání na FÚ) včetně všech příloh (přehled příjmů a výdajů) za poslední uzavřený rok + průběžné výsledky hospodaření roku aktuálního
  • Doklad pro ověření adresy (např. faktura za nájem, plyn, elektřinu či telefon)
  • Kopie OP statutárního zástupce, který bude podepisovat smlouvu + kopie druhého dokladu (ŘP, Pas, Zbrojní průkaz atd.)
  • Adresa pobočky, kde bude vysokozdvižný vozík k dispozici, pokud je jiná než sídlo společnosti
  • Výše čistého měsíčního příjmu žadatele odpovídající měsíčnímu čistému zisku firmy
  • Výše čistého měsíčního příjmu domácnosti
  • Druh bydlení (vlastní, pronájem)
  • Výše měsíčních výdajů na domácnost
  • Výše pravidelných měsíčních splátek případných leasingů či úvěrů
  • Počet vyživovaných osob

Řekneme Vám výši splátek

Orientační kalkulačku splátek najdete na konci stránky s detaily o vybraném stroji.

Proces schválení financování proběhne většinou do 24 hodin. Náš finanční expert po předložení nutných podkladů za vás vše vyřídí.

Pro více informací volejte nebo pište na email

Smlouvu je možné podepsat na naší pobočce v Červené Vodě anebo ji získáte s ostatními dokumenty při předání vysokozdvižného vozíku.

#CHUF-KAMIONY#
Loading