Vysokozdvižné vozíky Still

Vozíky německé značky Still se pyšní dlouholetými zkušenostmi v oblasti elektrotechniky, zejména výroby a oprav elektromotorů , ve které patří mezi experty na trhu s manipulační technikou. Historie této značky sahá až do dvacátých let 20. století. Prvním vozíkem, jak jinak elektrickým, se společnost Still pochlubila ihned po druhé světové válce. Dalším důležitým mezníkem se pak stal v 80. letech vývoj prvního vozíku s hybridním pohonem na světě. Elektrické vysokozdvižné vozíky Still se díky své mobilitě a nízkým provozním nákladům staly oblíbenými po celém světě, a světové oblíbenosti se těší dodnes. Společnost Still klade při výrobě svých vozíků důraz především na ekonomický provoz a vysokou efektivitu práce. Mezi další atributy vysokozdvižných vozíků Still patří dlouhá životnost, spolehlivost, bezpečnost, pohodlnost (ergonomie) a kompaktnost.

V nabídce VZV Still lze v současnosti nalézt elektrické vysokozdvižné vozíky, dieselové a LPG vysokozdvižné vozíky, vysokozdvižné vozíky s výsuvným zvedacím zařízením (retraky), ručně vedené vysokozdvižné vozíky, nízkozdvižné vozíky, vychystávací vozíky, stohovací vozíky, plošinové vozíky, tahače nebo také tažné soupravy.

Všechny nové modely čelních vysokozdvižných vozíků Still se označují zkratkou RX. U starších ročníků se můžeme setkat s označením R, což značí starší modelovou řadu, která se v současné době již nevyrábí. První dvojčíslí za písmenem RX (případně R) značí pohon resp. velikost baterie a druhé dvojčíslí za pomlčkou označuje nosnost vozíku. V případě plynových vozíků je ještě za nosností uvedeno písmeno T – z německého Triebgas – plyn. U všech novějších čelních vysokozdvižných vozíků Still s označením RX je k dispozici pět jízdních programů včetně úsporného režimu, který umožňuje úsporu 10% spotřeby energie bez ztráty výkonu.

Financovanie

Elektrické VZV Still

Elektrické VZV Still nabízí výkon srovnatelný jako u vozíků se spalovacími motory, ale obrovskou výhodou jsou nulové emise, čistá a tichá manipulace, a především nízké náklady na provoz a údržbu. Mezi čelními elektrickými vozíky Still si můžete vybrat ze tří základních řad, které odpovídají velikosti baterie. Modelová řada RX 50 má 24V baterii a jedná se o nejkompaktnější elektricky poháněný tříkolový vysokozdvižný vozík s pohonem zadního kola. Vyrábí se v nosnostech od 1 do 1,6 tuny a jedná se o ideální VZV pro práci ve stísněných pracovních prostorech. Modelová řada RX 20 má 48 V baterii a je nabízena s nosnostmi od 1,4 do 2 tun se třemi či čtyřmi koly. Jedná se o velmi univerzální vysokozdvižný vozík, který výborně zrychluje, zdvihá a jezdí stejně výkonně jako dieselový vysokozdvižný vozík s protizávažím, avšak bez generování hluku a emisí typických pro spalovací motory. Modelová řada RX 60 je čtyřkolový vysokozdvižný vozík osazený 80V baterií. V současné době je vyráběn v nosnostech od 2,5 do 8 tun se třemi velikostmi šasi (2,5 – 3,5t, 3,5 – 5t a 6-8t). Do roku 2015 se vyráběl i s menším šasi s  nosností od 1,6 – 2,5t.

Financovanie

Dieselové vysokozdvižné vozíky Still

VZV Still se spalovacím motorem se označují modelovou řadou RX 70 a nabízejí se v plynovém a dieselovém provedení. Naftové i LPG vozíky Still se vyznačují nízko-emisním provozem, výkonností, odolností vůči okolnímu prostředí a nízkou spotřebou paliva. Prakticky všechny modely jsou hluboko pod zákonnými požadavky na emise, a to i bez filtrů pevných částic. Všechny součásti pohonu jsou zapouzdřeny, aby se zabránilo pronikání prachu a vlhkosti. Díky tomu jsou vysokozdvižné vozíky Still ideální pro použití ve vnitřních i venkovních prostorách včetně náročných provozů.

Financovanie

Plynové VZV Still

Plynové vozíky Still se nabízí v nosnostech od 1,6 do 5 tun a výškou zdvihu až 7 metrů. Dieselové vozíky Still se nabízí v nosnostech od 1,6 do 8 tun a zdvihem až 8,6 metrů a pro novější modely je typický diesel-elektrický pohon, který kombinuje výhody výkonného spalovacího motoru se snadným ovládáním elektrického pohonu. To zaručuje silný výkon a delší dobu provozu s nižšími provozními náklady a současně citlivou manipulaci. Společnost Still na svých stránkách uvádí, že jejich dieselové vozíky spotřebují až o 17% méně paliva než jejich největší konkurenti. Vozíky Still se spalovacími motory lze zakoupit s kabinou, s polokabinou nebo pouze s rámem dle požadavků a potřeb každého klienta.

Financovanie

Paletové vozíky vozíky Still

S ručně vedenými elektrickými VZV Still lze přepravovat náklad s nosností až 2 tuny a umožňují výšku zdvihu až 6200 mm. Ruční VZV Still jsou nabízeny v několika variantách pro uspokojení každého klienta – ručně vedené vozíky s plošinou (se stojícím řidičem), ruční VZV bez plošiny (s chodícím řidičem) a také ručně vedené vozíky se sedícím řidičem. Elektrické vysokozdvižné vozíky s výsuvným zvedacím zařízením, tedy retraky Still umožňují zdvih břemene do výšky až 13 metrů. Retraky Still se vyznačují vysokým výkonem a stabilizační systémem, který ulehčuje manipulaci ve výškách. Také retraky Still se dají zakoupit v několika variantách, vedle standardních retraků s nosností 1 – 2,5 tuny jsou zde retraky se superelastickými pneumatikami s nosností do 2 tun nebo čtyřcestné vysokozdvižné vozíky s nosností až 2,5 tuny.

Nízkozdvižné vozíky Still jsou velmi kompaktní stroje určené pro přepravu nákladu s nosností až 3,3 tuny. Stejně jako u ručně vedených VZV nabízí i nízkozdvižné paletové vozíky Still varianty ruční bez plošiny (vedené řidičem), s plošinou nebo kabinové (se sedícím řidičem). Některé nízkozdvižné vozíky Still nabízí možnost nastavení pracovní výšky až 760 mm.

Vedle této nejčastěji používané manipulační techniky se dále pod značkou Still prodávají plošinové vozíky a tahače používané zejména na letištích, v loděnicích či železničních stanicích, vychystávací vozíky určené pro horizontální i vertikální vychystávání ve výšce až 12 metrů, stohovací vozíky nebo ruční paletové vozíky.

Doporučené VZV Still

iba 2709 mth

34195 STILL EGV 16

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 600
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 300
Rok výroby
2014
Motohodiny
2 709
5 200 €
4 900 €
iba 1462 mth

34197 STILL EXV 10

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 000
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 820
Rok výroby
2016
Motohodiny
1 462
5 200 €
4 900 €
iba 1313 mth

33121 STILL EK-X

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 000
Zdvíhacie zariadenie SIMPLEX mm
1 770
Rok výroby
2014
Motohodiny
1 313
4 800 €
2 700 €

33563 STILL RX 20-20 PH

Pohon
AKU
Nosnosť kg
2 000
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
6 100
Rok výroby
2014
Motohodiny
12 671
13 700 €
12 000 €

33568 STILL RX 20-20 P/H

Pohon
AKU
Nosnosť kg
2 000
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
6 100
Rok výroby
2014
Motohodiny
13 305
13 300 €
11 700 €

33570 STILL RX 20-20 P/H

Pohon
AKU
Nosnosť kg
2 000
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
6 100
Rok výroby
2014
Motohodiny
11 529
14 500 €
12 700 €
iba 2756 mth

34196 STILL EGV 16

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 600
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 300
Rok výroby
2014
Motohodiny
2 756
5 200 €
4 000 €
BAT 2012

33209 STILL R 20-16

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 600
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 480
Rok výroby
2005
Motohodiny
10 530
8 900 €
7 400 €
iba 5592 mth

33210 STILL RX 50-10

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 000
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 030
Rok výroby
2006
Motohodiny
5 592
8 200 €
7 100 €
iba 5887 mth
BAT 2015

34111 STILL FM-X 14

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 400
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
9 000
Rok výroby
2011
Motohodiny
5 887
6 300 €
5 200 €
Další výrobci VZV
Jungheinrich
BT
Vyhľadajte vozík v 5 krokoch pomocou sprievodcu
Sprievodca výberom vozíka
alebo zavolajte
predajcu Tomáša Rýca
+420 777 711 378
Zavoláme Vám
Loading
Cookie VZV GROUP