Vysokozdvižné vozíky Toyota

Většina lidí má značku Toyota spojenou s automobilovým průmyslem, kde je Toyota největším výrobcem automobilů na světě. Vysokozdvižné vozíky značky Toyota jsou součástí stejného mezinárodního koncernu Toyota Industries Corporation. Ta byla založena roku 1926 a kromě manipulační techniky a automobilového průmyslu zahrnuje také logistiku, textilní stroje a další odvětví. V automobilovém průmyslu začala působit v roce 1933 a svůj první vysokozdvižný vozík prodala v roce 1956. I na poli manipulační techniky je značka Toyota pojmem, jelikož je od roku 2001 nepřetržitě světovou jedničkou v počtu prodaných kusů manipulační techniky. Důležité je také zmínit, že do divize vysokozdvižných vozíků Toyota patří od roku 2000 švédský výrobce manipulační techniky (především skladové techniky) BT a také přední italský výrobce vysokozdvižných vozíků Cesab. Díky těmto akvizicím si Toyota zajistila přístup na evropský trh a výrobní závody v Mjölby a Bologni se stali opěrnými body společnosti Toyota Material Handling v Evropě. Toyota a BT jsou rovnocenní partneři, kteří na poli manipulační techniky vzájemně doplňují a vystupují společně pod heslem „Stronger together“.

Divize vysokozdvižných vozíků Toyota nabízí kompletní portfolio manipulační techniky. Čelní vysokozdvižné vozíky jsou prodávány přímo pod značkou Toyota a skladová technika jako například retraky. ručně vedené vysokozdvižné vozíky, vychystávací vozíky či elektrické zakladače jsou prodávány pod původní značkou BT.

Financovanie

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota – elektrické i spalovací - jsou celosvětově oblíbené především pro svou odolnost, spolehlivost a vysokou produktivitu. Jsou vybaveny systémem aktivní stability SAS, který sleduje chování čelního vozíku při pracovním nasazení, v prvé řadě čelní i boční stabilitu a podle potřeby a situace upravuje některé aktuální funkce stroje. Dokáže napravit nebo dokonce eliminovat některé fatální chyby obsluhy vzniklé z nezkušenosti nebo z nezodpovědnosti při řízení vozíku. Pokud se čtyřkolový vozík během zatáčení začne převracet, automaticky se zamkne zadní náprava. Změnou těžiště se zabrání převrácení vozíku na bok. Pokud systém u tříkolových vozíků vyhodnotí rychlost v zatáčce jako příliš vysokou, automaticky dojde ke zpomalení

Financovanie

Dieselové vysokozdvižné vozíky

Čelní spalovací VZV Toyota jsou vybaveny speciálně zkonstruovanými dieselovými nebo LPG motory pro průmyslové aplikace, které umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva. Splňují emisní normu stage IIIB a snadno se udržují. Obvykle jsou také vybaveny hydrodynamickou převodovkou, kterou někteří zákazníci preferují. Rozměrově se spalovací vysokozdvižné vozíky Toyota dělí do několika kategorií podle velikostí šasi. Nejmenší vozíky určené pro lehkou až středně náročnou manipulaci s materiálem začínají na nosnosti1,5t a pokračují po 500 Kg až do nosnosti 5t, kdy se jedná o robustní vozíky určené pro těžkou práci venku a manipulaci více nákladů najednou. Pro úzké halové provozy mohou být spalovací vozíky vybaveny plnými obručovými koly.

Financovanie

AKU vozíky

Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky Toyota jsou také vyráběny v několika kategoriích. Malé tříkolové VZV nabízí maximální manévrovací schopnosti a jsou ideální pro manipulaci s lehkými až středními náklady. Jsou nabízeny s baterií 24 nebo 48V a nosností od 1,5t – 2t. Střední čtyřkolové elektrické čelní VZV jsou vyráběny s nosností od 1,6t až do 5t s baterií 48V případně 80V. Vozíky s 80V baterií jsou vždy čtyřkolové a jsou zárukou vynikajícího výkonu a dlouhé výdrže umožňující dlouhé pracovní směny v náročných provozech a to jak v hale tak i venku. Jsou nabízeny i v kompaktním provedení, ideálním pro manévrování na omezeném prostoru. Speciální kategorií jsou velkotonážní elektrické Toyota vozíky s nosností 6t – 8t. Tyto vozíky jsou mimořádně spolehlivé i v těch nejnáročnějších provozech a ideální pro manipulaci s větší zátěží, objemným materiálem nebo více paletami najednou. Jejich hlavní předností je fakt, že nabízejí tichou, výkonnou a energeticky úspornou alternativu spalovacích vysokozdvižných vozíků.

Financovanie

Paletové vozíky

Elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, retraky, tahače i vychystávací vozíky jsou v Evropě prodávány pod původní značkou BT. Koncern Toyota BT vyrábí i speciální VNA (tzv. věžové) vozíky, které jsou také prodávány pod značkou BT.

Doporučené vysokozdvižné vozíky

30597 TOYOTA 02-8FDF25

Pohon
Diesel
Nosnosť kg
2 500
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
4 500
Rok výroby
2014
Motohodiny
7 295
9 600 €
Novo dovezené
iba 5925 mth

30593 TOYOTA 02-8FGJF35

Pohon
LPG
Nosnosť kg
3 500
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
4 000
Rok výroby
2013
Motohodiny
5 925
12 900 €
Zľava
BAT 2016

28385 TOYOTA 8FBET15

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 500
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 270
Rok výroby
2015
Motohodiny
10 923
7 900 €
6 500 €
Novo dovezené

30595 TOYOTA 02-8FGF25

Pohon
LPG
Nosnosť kg
2 500
Zdvíhacie zariadenie DUPLEX mm
3 700
Rok výroby
2013
Motohodiny
10 068
9 400 €
Zľava

28333 TOYOTA 02-8FGF25

Pohon
LPG
Nosnosť kg
2 500
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
4 500
Rok výroby
2014
Motohodiny
10 383
9 600 €
7 900 €
Zľava
iba 2385 mth

28314 TOYOTA 8FBMT16

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 600
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 960
Rok výroby
2014
Motohodiny
2 385
8 100 €
6 900 €
Zľava
iba 3339 mth

28313 TOYOTA 8FBMKT20

Pohon
AKU
Nosnosť kg
2 000
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 000
Rok výroby
2014
Motohodiny
3 339
9 900 €
8 300 €
iba 2862 mth

29442 TOYOTA 7FBEST13

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 300
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
4 250
Rok výroby
2014
Motohodiny
2 862
7 500 €
iba 1658 mth

29443 TOYOTA 7FBEST13

Pohon
AKU
Nosnosť kg
1 250
Zdvíhacie zariadenie TRIPLEX mm
4 315
Rok výroby
2014
Motohodiny
1 658
7 100 €

29449 TOYOTA 02-8FGF25

Pohon
LPG
Nosnosť kg
2 500
Zdvíhacie zariadenie STANDARD mm
3 700
Rok výroby
2014
Motohodiny
12 857
9 200 €
Další výrobci VZV
Linde
Jungheinrich
Vyhľadajte vozík v 5 krokoch pomocou sprievodcu
Sprievodca výberom vozíka
alebo zavolajte
predajcu Tomáša Rýca
+420 777 711 378
Zavoláme Vám
Loading
Cookie VZV GROUP