Vysokozdvižné vozíky Toyota

VZV.cz Guide Toyota

Většina lidí má značku Toyota spojenou s automobilovým průmyslem, kde je Toyota největším výrobcem automobilů na světě. Vysokozdvižné vozíky značky Toyota jsou součástí stejného mezinárodního koncernu Toyota Industries Corporation. Ta byla založena roku 1926 a kromě manipulační techniky a automobilového průmyslu zahrnuje také logistiku, textilní stroje a další odvětví. V automobilovém průmyslu začala působit v roce 1933 a svůj první vysokozdvižný vozík prodala v roce 1956. I na poli manipulační techniky je značka Toyota pojmem, jelikož je od roku 2001 nepřetržitě světovou jedničkou v počtu prodaných kusů manipulační techniky. Důležité je také zmínit, že do divize vysokozdvižných vozíků Toyota patří od roku 2000 švédský výrobce manipulační techniky (především skladové techniky) BT a také přední italský výrobce vysokozdvižných vozíků Cesab. Díky těmto akvizicím si Toyota zajistila přístup na evropský trh a výrobní závody v Mjölby a Bologni se stali opěrnými body společnosti Toyota Material Handling v Evropě. Toyota a BT jsou rovnocenní partneři, kteří na poli manipulační techniky vzájemně doplňují a vystupují společně pod heslem „Stronger together“.

Divize vysokozdvižných vozíků Toyota nabízí kompletní portfolio manipulační techniky. Čelní vysokozdvižné vozíky jsou prodávány přímo pod značkou Toyota a skladová technika jako například retraky. ručně vedené vysokozdvižné vozíky, vychystávací vozíky či elektrické zakladače jsou prodávány pod původní značkou BT.

Финансирование

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota – elektrické i spalovací - jsou celosvětově oblíbené především pro svou odolnost, spolehlivost a vysokou produktivitu. Jsou vybaveny systémem aktivní stability SAS, který sleduje chování čelního vozíku při pracovním nasazení, v prvé řadě čelní i boční stabilitu a podle potřeby a situace upravuje některé aktuální funkce stroje. Dokáže napravit nebo dokonce eliminovat některé fatální chyby obsluhy vzniklé z nezkušenosti nebo z nezodpovědnosti při řízení vozíku. Pokud se čtyřkolový vozík během zatáčení začne převracet, automaticky se zamkne zadní náprava. Změnou těžiště se zabrání převrácení vozíku na bok. Pokud systém u tříkolových vozíků vyhodnotí rychlost v zatáčce jako příliš vysokou, automaticky dojde ke zpomalení

Финансирование

Dieselové vysokozdvižné vozíky

Čelní spalovací VZV Toyota jsou vybaveny speciálně zkonstruovanými dieselovými nebo LPG motory pro průmyslové aplikace, které umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva. Splňují emisní normu stage IIIB a snadno se udržují. Obvykle jsou také vybaveny hydrodynamickou převodovkou, kterou někteří zákazníci preferují. Rozměrově se spalovací vysokozdvižné vozíky Toyota dělí do několika kategorií podle velikostí šasi. Nejmenší vozíky určené pro lehkou až středně náročnou manipulaci s materiálem začínají na nosnosti1,5t a pokračují po 500 Kg až do nosnosti 5t, kdy se jedná o robustní vozíky určené pro těžkou práci venku a manipulaci více nákladů najednou. Pro úzké halové provozy mohou být spalovací vozíky vybaveny plnými obručovými koly.

Финансирование

AKU vozíky

Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky Toyota jsou také vyráběny v několika kategoriích. Malé tříkolové VZV nabízí maximální manévrovací schopnosti a jsou ideální pro manipulaci s lehkými až středními náklady. Jsou nabízeny s baterií 24 nebo 48V a nosností od 1,5t – 2t. Střední čtyřkolové elektrické čelní VZV jsou vyráběny s nosností od 1,6t až do 5t s baterií 48V případně 80V. Vozíky s 80V baterií jsou vždy čtyřkolové a jsou zárukou vynikajícího výkonu a dlouhé výdrže umožňující dlouhé pracovní směny v náročných provozech a to jak v hale tak i venku. Jsou nabízeny i v kompaktním provedení, ideálním pro manévrování na omezeném prostoru. Speciální kategorií jsou velkotonážní elektrické Toyota vozíky s nosností 6t – 8t. Tyto vozíky jsou mimořádně spolehlivé i v těch nejnáročnějších provozech a ideální pro manipulaci s větší zátěží, objemným materiálem nebo více paletami najednou. Jejich hlavní předností je fakt, že nabízejí tichou, výkonnou a energeticky úspornou alternativu spalovacích vysokozdvižných vozíků.

Финансирование

Paletové vozíky

Elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, retraky, tahače i vychystávací vozíky jsou v Evropě prodávány pod původní značkou BT. Koncern Toyota BT vyrábí i speciální VNA (tzv. věžové) vozíky, které jsou také prodávány pod značkou BT.

всего 5654 м/ч

33077 TOYOTA 02-8FGJF35

Привод
Газ
Грузоподъёмность кг
3 500
Мачта STANDARD мм
4 000
Год выпуска
2012
Моточасы
5 654
14 500 €
13 900 €
Восстановлен
всего 5993 м/ч

33633 TOYOTA 8FBEK18T

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
1 800
Мачта DUPLEX мм
3 300
Год выпуска
2016
Моточасы
5 993
12 200 €
11 700 €

33076 TOYOTA 02-8FGJF35

Привод
Газ
Грузоподъёмность кг
3 500
Мачта STANDARD мм
3 300
Год выпуска
2013
Моточасы
7 101
14 500 €
14 000 €
всего 4101 м/ч

33083 TOYOTA 8FBMT18

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
1 800
Мачта TRIPLEX мм
5 000
Год выпуска
2013
Моточасы
4 101
13 300 €
12 800 €
Восстановлен
всего 5751 м/ч

33619 TOYOTA 8FBMT18

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
1 800
Мачта TRIPLEX мм
5 000
Год выпуска
2013
Моточасы
5 751
13 300 €
12 900 €
всего 9539 м/ч

33829 TOYOTA 7FBMF35

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
3 500
Мачта STANDARD мм
3 000
Год выпуска
2005
Моточасы
9 539
10 400 €
9 300 €

33092 TOYOTA 02-8FGJF35

Привод
Газ
Грузоподъёмность кг
3 500
Мачта STANDARD мм
4 000
Год выпуска
2013
Моточасы
9 655
13 400 €
Восстановлен
всего 4399 м/ч

33079 TOYOTA 02-8FGF20

Привод
Газ
Грузоподъёмность кг
2 000
Мачта STANDARD мм
4 500
Год выпуска
2013
Моточасы
4 399
11 700 €
Восстановлен

32771 TOYOTA 8FBET16

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
1 600
Мачта TRIPLEX мм
5 500
Год выпуска
2014
Моточасы
7 637
9 900 €

32778 TOYOTA 8FBET15

Привод
АКБ
Грузоподъёмность кг
1 500
Мачта TRIPLEX мм
4 700
Год выпуска
2015
Моточасы
9 556
9 100 €
Linde
Jungheinrich
Найдите погрузчик за 5 шагов с помощью гида
Гид по выбору погрузчика
илипозвоните
менеджеру по продажам Павлу Самойлову
+420 774 222 012
Let us call you
Loading
Cookie VZV GROUP