Vysokozdvižné vozíky Toyota

Většina lidí má značku Toyota spojenou s automobilovým průmyslem, kde je Toyota největším výrobcem automobilů na světě. Vysokozdvižné vozíky značky Toyota jsou součástí stejného mezinárodního koncernu Toyota Industries Corporation. Ta byla založena roku 1926 a kromě manipulační techniky a automobilového průmyslu zahrnuje také logistiku, textilní stroje a další odvětví. V automobilovém průmyslu začala působit v roce 1933 a svůj první vysokozdvižný vozík prodala v roce 1956. I na poli manipulační techniky je značka Toyota pojmem, jelikož je od roku 2001 nepřetržitě světovou jedničkou v počtu prodaných kusů manipulační techniky. Důležité je také zmínit, že do divize vysokozdvižných vozíků Toyota patří od roku 2000 švédský výrobce manipulační techniky (především skladové techniky) BT a také přední italský výrobce vysokozdvižných vozíků Cesab. Díky těmto akvizicím si Toyota zajistila přístup na evropský trh a výrobní závody v Mjölby a Bologni se stali opěrnými body společnosti Toyota Material Handling v Evropě. Toyota a BT jsou rovnocenní partneři, kteří na poli manipulační techniky vzájemně doplňují a vystupují společně pod heslem „Stronger together“.

Divize vysokozdvižných vozíků Toyota nabízí kompletní portfolio manipulační techniky. Čelní vysokozdvižné vozíky jsou prodávány přímo pod značkou Toyota a skladová technika jako například retraky. ručně vedené vysokozdvižné vozíky, vychystávací vozíky či elektrické zakladače jsou prodávány pod původní značkou BT.

Financování

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota – elektrické i spalovací - jsou celosvětově oblíbené především pro svou odolnost, spolehlivost a vysokou produktivitu. Jsou vybaveny systémem aktivní stability SAS, který sleduje chování čelního vozíku při pracovním nasazení, v prvé řadě čelní i boční stabilitu a podle potřeby a situace upravuje některé aktuální funkce stroje. Dokáže napravit nebo dokonce eliminovat některé fatální chyby obsluhy vzniklé z nezkušenosti nebo z nezodpovědnosti při řízení vozíku. Pokud se čtyřkolový vozík během zatáčení začne převracet, automaticky se zamkne zadní náprava. Změnou těžiště se zabrání převrácení vozíku na bok. Pokud systém u tříkolových vozíků vyhodnotí rychlost v zatáčce jako příliš vysokou, automaticky dojde ke zpomalení

Financování

Dieselové vysokozdvižné vozíky

Čelní spalovací VZV Toyota jsou vybaveny speciálně zkonstruovanými dieselovými nebo LPG motory pro průmyslové aplikace, které umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva. Splňují emisní normu stage IIIB a snadno se udržují. Obvykle jsou také vybaveny hydrodynamickou převodovkou, kterou někteří zákazníci preferují. Rozměrově se spalovací vysokozdvižné vozíky Toyota dělí do několika kategorií podle velikostí šasi. Nejmenší vozíky určené pro lehkou až středně náročnou manipulaci s materiálem začínají na nosnosti1,5t a pokračují po 500 Kg až do nosnosti 5t, kdy se jedná o robustní vozíky určené pro těžkou práci venku a manipulaci více nákladů najednou. Pro úzké halové provozy mohou být spalovací vozíky vybaveny plnými obručovými koly.

Financování

AKU vozíky

Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky Toyota jsou také vyráběny v několika kategoriích. Malé tříkolové VZV nabízí maximální manévrovací schopnosti a jsou ideální pro manipulaci s lehkými až středními náklady. Jsou nabízeny s baterií 24 nebo 48V a nosností od 1,5t – 2t. Střední čtyřkolové elektrické čelní VZV jsou vyráběny s nosností od 1,6t až do 5t s baterií 48V případně 80V. Vozíky s 80V baterií jsou vždy čtyřkolové a jsou zárukou vynikajícího výkonu a dlouhé výdrže umožňující dlouhé pracovní směny v náročných provozech a to jak v hale tak i venku. Jsou nabízeny i v kompaktním provedení, ideálním pro manévrování na omezeném prostoru. Speciální kategorií jsou velkotonážní elektrické Toyota vozíky s nosností 6t – 8t. Tyto vozíky jsou mimořádně spolehlivé i v těch nejnáročnějších provozech a ideální pro manipulaci s větší zátěží, objemným materiálem nebo více paletami najednou. Jejich hlavní předností je fakt, že nabízejí tichou, výkonnou a energeticky úspornou alternativu spalovacích vysokozdvižných vozíků.

Financování

Paletové vozíky

Elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, retraky, tahače i vychystávací vozíky jsou v Evropě prodávány pod původní značkou BT. Koncern Toyota BT vyrábí i speciální VNA (tzv. věžové) vozíky, které jsou také prodávány pod značkou BT.

Doporučené VZV Toyota

Sleva
Po repasi

36651 TOYOTA 02-8FGF18

Pohon
LPG
Nosnost kg
1 750
Zvedací zařízení Triplex mm
4 200
Rok výroby
2018
Motohodiny
8 166
459 000 Kč
429 000 Kč
Sleva

37448 TOYOTA 8FBET15

Pohon
AKU
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Standard mm
3 300
Rok výroby
2010
Motohodiny
- ?
299 000 Kč
259 000 Kč
Sleva
Po repasi
pouze 4643 mth

37722 TOYOTA 02-8FDF25

Pohon
Diesel
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Triplex mm
6 000
Rok výroby
2011
Motohodiny
4 643
489 000 Kč
483 000 Kč
Sleva
Po repasi

37444 TOYOTA 02-8FDF15

Pohon
Diesel
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Duplex mm
3 300
Rok výroby
2016
Motohodiny
11 812
409 000 Kč
399 000 Kč
Sleva
Prémiový
pouze 601 mth

37312 TOYOTA 8FBE15T

Pohon
AKU
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Duplex mm
3 300
Rok výroby
2016
Motohodiny
601
429 000 Kč
419 000 Kč
Sleva
Po repasi

37445 TOYOTA 02-8FDF15

Pohon
Diesel
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Triplex mm
4 300
Rok výroby
2017
Motohodiny
9 083
439 000 Kč
429 000 Kč
Po repasi

36795 TOYOTA 8FBRE25 1CC

Pohon
AKU
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Triplex mm
9 200
Rok výroby
2016
Motohodiny
5 544 ?
279 000 Kč
Po repasi

36806 TOYOTA 7FBMF40

Pohon
AKU
Nosnost kg
4 000
Zvedací zařízení Standard mm
4 000
Rok výroby
2013
Motohodiny
13 820
362 000 Kč
Po repasi

36635 TOYOTA 8FGF25

Pohon
LPG
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Standard mm
5 000
Rok výroby
2008
Motohodiny
10 951
339 000 Kč
Po repasi
pouze 2125 mth

36803 TOYOTA 8FBMT35

Pohon
AKU
Nosnost kg
3 500
Zvedací zařízení Standard mm
3 300
Rok výroby
2015
Motohodiny
2 125
452 000 Kč
Další výrobci VZV
Linde
Jungheinrich
Vyhledejte vozík v 5 krocích pomocí průvodce
Průvodce výběrem vozíku
nebo zavolejte
prodejce Tomáše Rýce
+420 777 711 378
Loading