Vysokozdvižné vozíky Toyota

Většina lidí má značku Toyota spojenou s automobilovým průmyslem, kde je Toyota největším výrobcem automobilů na světě. Vysokozdvižné vozíky značky Toyota jsou součástí stejného mezinárodního koncernu Toyota Industries Corporation. Ta byla založena roku 1926 a kromě manipulační techniky a automobilového průmyslu zahrnuje také logistiku, textilní stroje a další odvětví. V automobilovém průmyslu začala působit v roce 1933 a svůj první vysokozdvižný vozík prodala v roce 1956. I na poli manipulační techniky je značka Toyota pojmem, jelikož je od roku 2001 nepřetržitě světovou jedničkou v počtu prodaných kusů manipulační techniky. Důležité je také zmínit, že do divize vysokozdvižných vozíků Toyota patří od roku 2000 švédský výrobce manipulační techniky (především skladové techniky) BT a také přední italský výrobce vysokozdvižných vozíků Cesab. Díky těmto akvizicím si Toyota zajistila přístup na evropský trh a výrobní závody v Mjölby a Bologni se stali opěrnými body společnosti Toyota Material Handling v Evropě. Toyota a BT jsou rovnocenní partneři, kteří na poli manipulační techniky vzájemně doplňují a vystupují společně pod heslem „Stronger together“.

Divize vysokozdvižných vozíků Toyota nabízí kompletní portfolio manipulační techniky. Čelní vysokozdvižné vozíky jsou prodávány přímo pod značkou Toyota a skladová technika jako například retraky. ručně vedené vysokozdvižné vozíky, vychystávací vozíky či elektrické zakladače jsou prodávány pod původní značkou BT.

Financování

Čelní vysokozdvižné vozíky Toyota – elektrické i spalovací - jsou celosvětově oblíbené především pro svou odolnost, spolehlivost a vysokou produktivitu. Jsou vybaveny systémem aktivní stability SAS, který sleduje chování čelního vozíku při pracovním nasazení, v prvé řadě čelní i boční stabilitu a podle potřeby a situace upravuje některé aktuální funkce stroje. Dokáže napravit nebo dokonce eliminovat některé fatální chyby obsluhy vzniklé z nezkušenosti nebo z nezodpovědnosti při řízení vozíku. Pokud se čtyřkolový vozík během zatáčení začne převracet, automaticky se zamkne zadní náprava. Změnou těžiště se zabrání převrácení vozíku na bok. Pokud systém u tříkolových vozíků vyhodnotí rychlost v zatáčce jako příliš vysokou, automaticky dojde ke zpomalení

Financování

Dieselové vysokozdvižné vozíky

Čelní spalovací VZV Toyota jsou vybaveny speciálně zkonstruovanými dieselovými nebo LPG motory pro průmyslové aplikace, které umožňují rychlou akceleraci a optimalizovanou spotřebu paliva. Splňují emisní normu stage IIIB a snadno se udržují. Obvykle jsou také vybaveny hydrodynamickou převodovkou, kterou někteří zákazníci preferují. Rozměrově se spalovací vysokozdvižné vozíky Toyota dělí do několika kategorií podle velikostí šasi. Nejmenší vozíky určené pro lehkou až středně náročnou manipulaci s materiálem začínají na nosnosti1,5t a pokračují po 500 Kg až do nosnosti 5t, kdy se jedná o robustní vozíky určené pro těžkou práci venku a manipulaci více nákladů najednou. Pro úzké halové provozy mohou být spalovací vozíky vybaveny plnými obručovými koly.

Financování

AKU vozíky

Čelní elektrické vysokozdvižné vozíky Toyota jsou také vyráběny v několika kategoriích. Malé tříkolové VZV nabízí maximální manévrovací schopnosti a jsou ideální pro manipulaci s lehkými až středními náklady. Jsou nabízeny s baterií 24 nebo 48V a nosností od 1,5t – 2t. Střední čtyřkolové elektrické čelní VZV jsou vyráběny s nosností od 1,6t až do 5t s baterií 48V případně 80V. Vozíky s 80V baterií jsou vždy čtyřkolové a jsou zárukou vynikajícího výkonu a dlouhé výdrže umožňující dlouhé pracovní směny v náročných provozech a to jak v hale tak i venku. Jsou nabízeny i v kompaktním provedení, ideálním pro manévrování na omezeném prostoru. Speciální kategorií jsou velkotonážní elektrické Toyota vozíky s nosností 6t – 8t. Tyto vozíky jsou mimořádně spolehlivé i v těch nejnáročnějších provozech a ideální pro manipulaci s větší zátěží, objemným materiálem nebo více paletami najednou. Jejich hlavní předností je fakt, že nabízejí tichou, výkonnou a energeticky úspornou alternativu spalovacích vysokozdvižných vozíků.

Financování

Paletové vozíky

Elektrické paletové vozíky, elektrické zakladače, retraky, tahače i vychystávací vozíky jsou v Evropě prodávány pod původní značkou BT. Koncern Toyota BT vyrábí i speciální VNA (tzv. věžové) vozíky, které jsou také prodávány pod značkou BT.

Doporučené vysokozdvižné vozíky

Sleva
pouze 3603 mth

29471 TOYOTA 7FBMF25

Pohon
AKU
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Triplex mm
4 700
Rok výroby
2013
Motohodiny
3 603
269 000 Kč
229 000 Kč
Sleva
pouze 5690 mth

29457 TOYOTA 8FBET15

Pohon
AKU
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Duplex mm
3 300
Rok výroby
2014
Motohodiny
5 690
229 000 Kč
179 000 Kč
Sleva

29440 TOYOTA 8FBMT25

Pohon
AKU
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Triplex mm
4 700
Rok výroby
2015
Motohodiny
8 319
329 000 Kč
279 000 Kč
Sleva

29465 TOYOTA 8FBMKT25

Pohon
AKU
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Triplex mm
6 500
Rok výroby
2015
Motohodiny
10 257
359 000 Kč
309 000 Kč
Nově dovezeno
pouze 6852 mth

30592 TOYOTA 02-8FGJF35

Pohon
LPG
Nosnost kg
3 500
Zvedací zařízení Standard mm
4 000
Rok výroby
2013
Motohodiny
6 852
349 000 Kč

30597 TOYOTA 02-8FDF25

Pohon
Diesel
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Standard mm
4 500
Rok výroby
2014
Motohodiny
7 295
259 000 Kč
pouze 5925 mth

30593 TOYOTA 02-8FGJF35

Pohon
LPG
Nosnost kg
3 500
Zvedací zařízení Standard mm
4 000
Rok výroby
2013
Motohodiny
5 925
349 000 Kč
BAT 2016

28385 TOYOTA 8FBET15

Pohon
AKU
Nosnost kg
1 500
Zvedací zařízení Standard mm
3 270
Rok výroby
2015
Motohodiny
10 923
169 000 Kč

30595 TOYOTA 02-8FGF25

Pohon
LPG
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Duplex mm
3 700
Rok výroby
2013
Motohodiny
10 068
249 000 Kč

28333 TOYOTA 02-8FGF25

Pohon
LPG
Nosnost kg
2 500
Zvedací zařízení Standard mm
4 500
Rok výroby
2014
Motohodiny
10 383
209 000 Kč
Další výrobci VZV
Linde
Jungheinrich
Vyhledejte vozík v 5 krocích pomocí průvodce
Průvodce výběrem vozíku
nebo zavolejte
prodejce Tomáše Rýce
+420 777 711 378
Zavoláme Vám
Loading
Cookie VZV GROUP